Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
15
Mathematics teachers’ perspectives on distance education in Turkey
Journal of Education and Learning (EduLearn), Cilt: 19, Sayı: 3, 2025 (Hakemli Dergi)
A bibliometric study on metacognition in mathematics education
Multidisciplinary Reviews, Cilt: 8, Sayı: 8, 2025 (Hakemli Dergi)
Students’ Perceptions and Applications of Metacognitive Awareness Levels in Problem Solving with ChatGPT
Educational Process: International Journal (EDUPIJ), Cilt: 14, 2025 (Hakemli Dergi)
AI-Driven Predictions of Mathematical Problem-Solving Beliefs: Fuzzy Logic, Adaptive Neuro-Fuzzy Inference Systems, and Artificial Neural Networks
Applied Sciences, Cilt: 15, Sayı: 2, 2025 (Hakemli Dergi)
The Landscape of Mathematics and Mathematics Education Research in Special Education: A Bibliometric Analysis
International Electronic Journal of Elementary Education , 2024 (Scopus)
Analysis of Metaverse Knowledge Levels of Prospective Mathematics: ANFIS Approach
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi(BAEBD), Cilt: 15, Sayı: 2, 2024 (Hakemli Dergi)
Examples of the Use of Mathematics History in Mathematics Teaching: Ascalon Multiplication Method, Gelosia Multiplication Method and Napier's Rods Method
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi, Cilt: 17, Sayı: 2, 2023 (Hakemli Dergi)
Investigation of Mathematics Pre-service Teachers’ Attitudes Towards Digital Technology in terms of demographic variables
Buca Eğitim Fakültesi Dergisi, Sayı: 57, 2023 (Hakemli Dergi)
Examining Middle School Trainee Teachers’ Proof Evaluation Skills Through Incorrect Proofs
Journal of Pedagogical Research, 2023 (Hakemli Dergi)
6. Sınıf Öğrencilerinin Kesirler Konusundaki Yanlış Kavramaları
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi, 2023 (Hakemli Dergi)
Parents’ views on distance education during the Covid-19 pandemic
Journal of Educational Technology & Online Learning, Cilt: 5, Sayı: 1, 2022 (Hakemli Dergi)
The Effect Of The Cognitive Learning Model Integrated With ARCS Categories On The Learning And Motivation Levels Of Students About Polygons And Triangles
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi, Cilt: 15, Sayı: 1, 2021 (Hakemli Dergi)
Matematikte Özyeterlik Algılar, Motivasyonlar, Kaygılar ve Tutumlar Arasında İlişki
Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, Cilt: 23, Sayı: 44, 2020 (Hakemli Dergi)
FEN EĞİTİMİNDE PROJE TABANLI ÖĞRENME YAKLAŞIMI İLE İLGİLİ YAPILAN ARAŞTIRMALARIN İÇERİK ANALİZİ
Ihlara Eğitim Araştırmaları Dergisi, Cilt: 5, Sayı: 2, 2020 (Hakemli Dergi)
Öğrencilerin Sayı Duyusu Stratejilerinin Sınıf Düzeyi ve Sayı Duyusu Bileşenlerine Göre Analizi
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, Cilt: 8, Sayı: 2, 2020 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
12
7. Sınıf Öğrencilerinin Tamsayılar Konusundaki Karşılaştıkları Zorluklar ve Yaptıkları Hatalar
6. Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, Türkiye - Ankara, 28 - 30 Ekim 2023
Öğretmenlerin Değişime Hazır Olma Durumlarının Veri Madenciliği Algoritmaları İle Tahmini
Uluslararası Necatibey Eğitim ve Sosyal Bilimler Araştırmaları Kongresi, Türkiye - Balıkesir, 26 - 28 Ekim 2023
8. Sınıf Öğrencilerinin Üslü Sayılar Konusundaki Yanlış Kavramalarının Belirlenmesi
4. Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi, Türkiye - Bursa, 18 Mayıs 2023
Arcs kategorileri ile bütünleşmiş bilişsel öğrenme modelinin öğrencilerin çokgenler ve üçgenler konusundaki öğrenme düzeylerine ve motivasyonlarına etkisi
5. Uluslararası Türk bilgisayar ve Matematik eğitimi sempozyumu, Türkiye - Antalya, 28 - 30 Ekim 2022
2017-2022 Yılları arasında Türkiye’de Matematik eğitimi alanında yapılan çalışmaların betimsel analizi
IXth International Eurasian Educational Research Congress, Türkiye - İzmir, 22 - 25 Haziran 2022
Türkiye’de eğitimde teknoloji ve tasarım araştırmalarına yönelik yapılan çalışmaların incelenmesi
XIII. Uluslararası eğitim yönetimi formu, Türkiye - İzmir, 11 - 15 Mayıs 2022
Covıd-19 pandemi sürecinde velilerin uzaktan eğitime yönelik görüşleri
13. uluslararası eğitim camiası sempozyumu, Türkiye - İstanbul, 08 Ocak - 08 Kasım 2020
Kimya ve Fen bilgisi öğretmen adaylarının matematik kaygı düzeyleri ile sayısal yetkinlik düzeylerinin matematik başarılarına etkisi
Uluslararası Türk bilgisayar ve matematik eğitimi sempozyumu, Türkiye - İzmir, 26 Eylül 2019
Türkiye’de gerçekçi matematik eğitimine ilişkin lisansüstü çalışmaların değerlendirilmesi
Uluslararası Türk bilgisayar ve matematik eğitimi sempozyumu, Türkiye - İzmir, 26 - 28 Eylül 2019
Ortaokul öğrencilerinin matematik özyeterlik algıları, motivasyonları, kaygıları ve tutumları arasındaki ilişki
VIth International Eurasian Educational Research Congress, Türkiye - Ankara, 19 - 22 Haziran 2019
Matematik Eğitiminde Probleme Dayalı Öğrenme İle İlgili Yapılan Çalışmalara İlişkin Bir İçerik Analizi
Uluslararası Necatibey eğitim ve sosyal bilimler araştırmaları kongresi, Türkiye - Balıkesir, 26 - 28 Ekim 2018
İlköğretim ikinci kademe, ortaöğretim ve üniversite öğrencilerinin sayı duyusu stratejilerinin sınıf düzeyine, cinsiyete ve sayı duyusu bileşenlerine göre incelenmesi
VIII. Uluslararası eğitimde araştırmalar kongresi, Türkiye - Manisa, 09 - 11 Mayıs 2018