TR
EN
image
206
Prof. Dr. Lütfü İLGAR

Akademik İdari Deneyim

Akademik Ünvanlar

Dr. Öğr. Üyesi

2009 - 2018
İstanbul Üniversitesi, HASAN ALİ YÜCEL EĞİTİM FAKÜLTESİ, TEMEL EĞİTİM BÖLÜMÜ, OKUL ÖNCESİ EĞİTİMİ ANABİLİM DALI

Dr. Öğr. Üyesi

2008 - 2009
İstanbul Üniversitesi, HASAN ALİ YÜCEL EĞİTİM FAKÜLTESİ, EĞİTİM BİLİMLERİ BÖLÜMÜ, REHBERLİK VE PSİKOLOJİK DANIŞMANLIK ANABİLİM DALI

Öğretim Görevlisi

1999 - 2007
İstanbul Üniversitesi, HASAN ALİ YÜCEL EĞİTİM FAKÜLTESİ

Öğretim Görevlisi

1994 - 1999
İstanbul Üniversitesi, FEN FAKÜLTESİ

Yönetimsel Görevler

Bölüm Başkanı

2023 - Devam Ediyor
Biruni Üniversitesi

Anabilim/Bilim Dalı Başkanı

2023 - Devam Ediyor
Biruni Üniversitesi

Enstitü Müdür Yardımcısı

2017 - 2019
İstanbul Üniversitesi

Anabilim/Bilim Dalı Başkanı

2009 - 2017
İstanbul Üniversitesi

Dekan Yardımcısı

2014 - 2017
İstanbul Üniversitesi

Verdiği Dersler

Ergenlik Psikolojisi ve Güncel Konular
Yüksek Lisans
Psikoeğitim Programları
Yüksek Lisans
Seminer
Yüksek Lisans
Psikolojik Testler
Yüksek Lisans
Proje
Yüksek Lisans

Yönetilen Tezler

Yetişkin Bireylerde Bilinçli Farkındalık ve Yalnızlık Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Öğrenci: Eda Şener
Yetişkin erkeklerde toplumsal cinsiyet rolü stresiyle psikolojik iyi oluş düzeyleri arasındaki ilişkide benlik saygısının aracı rolünün incelenmesi ve psikososyal değişkenler açısından değerlendirilmesi
Öğrenci: Semih Dereci
Lise öğrencilerinin çevre bilinç düzeyleri ile iyi oluş halleri arasındaki ilişkinin incelenmesi
Öğrenci: Ferhan Diri
Anne babalıktan pişmanlık ölçeğinin geliştirilmesi
Öğrenci: Beyzanur Çalışkan
Genç yetişkinlerde psikolojik sağlamlık düzeyi ile internet bağımlılığı arasındaki ilişkinin incelenmesi
Öğrenci: Melisa Celbek
Üniversite öğrencilerinde sosyal kaygı ile kendini gerçekleştirme ihtiyacı arasındaki ilişkinin incelenmesi
Öğrenci: Berat Gök
Romantik ilişkilerde bağlanma stilleri ve aldatmaya niyeti arasındaki ilişkinin incelenmesi
Öğrenci: Ayşenur Aydın
Rehberlik ve psikolojik danışmanlık öğrencilerinin geleceğe ilişkin olumsuz beklentileri ve kişilik özellikleri arasındaki ilişkinin incelenmesi: Biruni Üniversitesi örneği
Öğrenci: Furkan Madenüs
Mesleki Teknik ve Anadolu Liselerinin denizcilik alanında öğrenim gören 9. ve 12. sınıf öğrencilerinin mesleki ilgileri ile mesleki eğitime yönelik tutum ve memnuniyetlerinin araştırılması
Öğrenci: Bengisu Kılıç
Ortaöğretimde eğitim gören özel yetenekli öğrencilere sunulan mesleki rehberlik hizmetlerinin psikolojik danışmanlara/rehber öğretmenlere göre değerlendirilmesi
Öğrenci: Büşra Şen
Okul öncesi öğretmenleri sınıf yönetimi becerileri ölçeğinin geliştirilmesi ve öğretmenlerin sınıf yönetimi becerilerinin incelenmesi
Öğrenci: Zehra Kaplan
Beş ve altı yaş çocuklarının duygu düzenlemesinde çocuk mizacıyla anne davranışları arasındaki etkileşimin incelenmesi
Öğrenci: Gül Akbaba
Genel eğitim sınıflarındaki kaynaştırma öğrencileri için Milli Eğitim Bakanlığı tarafından belirlenen eğitim-öğretim etkinliklerinin uygulanma düzeyinin araştırılması
Öğrenci: Emrullah Akcan

BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları